Neprihlásený používateľ

Kontakt

EDUKO, s.r.o.
Tkáčska 2
080 01 Prešov

mob.: +421 903 603 247
mob.: +421 905 603 247
tel.:    +421 51 77 337 96

Anketa

Čo by ste v našom obchode privítali?:

Často kladené otázky

Ako dlho budem čakať na tovar?

Je to závislé na tom, či sa požadovaný tovar nachádza na centrálnom sklade. Zväčša je to však do 7 dní v prípade dodania dobierkou a do 4 dní v prípade osobného odberu.

Musím byť zaregistrovaný ak si chcem niečo objednať z e-obchodu?

Registrácia nie je potrebná. Účet Vám bude automaticky vytvorený po nákupe a vďaka nemu si môžete pozrieť si stav vybavenia objednávky a pri ďalších nákupoch nebudete musieť znova zadávať vaše údaje.

Je možné zrušiť objednávku?

Áno, je to možné a to telefonicky, prípadne e-mailom.

Zabudol som heslo! Čo mám robiť?

Kliknúť sem a zadať vašu e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii. Vaše nové heslo vám zašleme na uvedený e-mail.

Môžem si zmeniť heslo?

Áno, môžete si ho zmeniť v menu Môj účet a v prípade potreby si môžete zmeniť aj používateľské meno.

Ako budem vedieť čo sa deje s mojou objednávkou?

Po vytvorení účtu sa môžete prihlásiť do systému s Vašim používateľským menom a heslom. V menu Môj účet sa nachádza záložka Objednávky kde sú všetky Vami vytvorené objednávky s aktuálnym stavom vybavenia:

  • Čakajúca na vybavenie - Tesne po objednaní, resp. objednávku ešte nikto neprevzal.
  • Spracováva sa - Objednávka už bola prevzatá a spracováva sa.
  • Ukončená - Objednávka bola vyexpedovaná.

V prípade ak výrobok nie je skladom, alebo by sa výrazne predĺžila jeho doba dodania, budeme Vás kontaktovať za účelom dojednania ďalšieho postupu.

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes